اخبار

اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان کلاس های آموزشی تخصصی را برگزار می کند

اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان کلاس های آموزشی تخصصی را برگزار می کند


به
همت اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دفتر مشاوره دانشکده داروسازی در روزهای سه شنبه هر هفته اقدام به برگزاری کلاس آموزشی تخصصی در زمینه روانشناختی، قوانین آموزشی و کارآفرینی در رشته داروسازی ویژه دانشجویان نو ورود می نماید.

در دومین کلاس آموزشی این دانشجویان که در روز یکم آذر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار گردید، در ابتدا دکتر فخری رئیس دانشکده داروسازی به ضرورت و اهمیت دوره توانمندسازی فردی پرداخت و تاکید کرد حضور در این دورهها منجر به مهارت افزایی و افزایش توان و دانش دانشجویان در مواجه با چالش های دوران تحصیل خواهد شد.

در ادامه دکتر رضایی کارشناس بهرهوری دانشگاه و عضو باشگاه کارآفرینی معاونت فرهنگی و دانشجویی به چشم انداز بیست ساله رشته داروسازی و نحوه ماندن در مارکتینگ دارویی جهانی پرداخت و بر خلاقیت و ایده پردازی در این خصوص تاکید داشت.

دکتر میرزایی مسئول اساتید مشاور دانشکده در ادامه بر نقش دفتر مشاوره در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی روانی تاکید، و قوانین آموزشی و نحوه ورود به حوزه پژوهشی دانشگاه را توضیح داد و در ادامه لزوم کسب موفقیت در دانشگاه را بر رشد همه جانبه این ابعاد و حضور، تلاش دانشجو در تمامی این حوزه ها ذکر نمود.

گفتنی است اولین نشست آموزشی با عنوان " مهارت های کسب موفقیت در دانشگاه با محور برنامهریزی و مدیریت زمان با مدرسی خانم سارا احمدی در مورخ بیست و سوم آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید