اخبار

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز داروساز

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز داروساز


                     بسمه تعالی
پنجم شهریور، روز داروساز مصادف با زادروز محمد زکریای رازی و بزرگداشت این دانشمند ایرانی، فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین کننده جامعه داروسازان در چرخه نظام تامین سلامت و بهداشت و درمان کشور است.

روز داروساز فرصتی است برای تأمل بر نقش بی‌بدیل شما در تأمین و تولید داروها، مشاوره‌های دارویی و حفظ سلامت جامعه. شماچه به‌عنوان استاد و متخصص و چه به‌عنوان دانشجو و پژوهشگر، نقش اساسی در پیشبرد دانش داروسازی و ارتقای سلامت عمومی دارید.

در این روز پرافتخار که به پاس خدمات ارزنده‌ی شما داروسازان عزیز نام‌گذاری شده است، بر خود لازم می‌دانم تا از تلاش‌ها و زحمات شما عزیزان که همواره در عرصه سلامت، برای بهبود و رفاه جامعه تلاش می‌کنید، صمیمانه قدردانی کنم.

اینجانب ضمن گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهدای سلامت، این روز را به جامعه داروسازان به ویژه داروسازان، اعضای هیات علمی، دانشجویان رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان توفیق، سلامتی و سربلندی مسئلت دارم و امیدوارم همچنان با انگیزه و توان بیشتر در این مسیر پرافتخار گام بردارید و به ارتقای سلامت جامعه کمک کنید.

            دکتر محمدرضا غلامی
       معاون فرهنگی و دانشجویی
      دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
۶ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید