اخبار

برخی از اهم اقدامات صورت گرفته دانشکده داروسازی درسال 1402

برخی از اهم اقدامات صورت گرفته دانشکده داروسازی درسال 1402


رئیس دانشکده داروسازی کرمانشاه با بیان اینکه در سال جاری اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی در این دانشکده صورت گرفته است گفت: این اقدامات همگی در راستای اعتلای اهداف آموزشی، پژوهشی و اداری این مرکز انجام شده و از گام های اساسی و بسیار ضروری این مجموعه به شمار می آید.
دکتر سجاد فخری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: موفقیت این دانشکده در اخذ مجوز وزارتی راه اندازی مقطع دکتری تخصصی رشته های فارماکولوژی و فارماسیوتیکس ، کسب رتبه 1 آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه در کشور و برگزیده شدن مرکز تحقیات علوم دارویی این دانشکده به عنوان برترین مرکز بیومدیکال با سابقه کمتر از 10 سال دانشگاه و یکی از سه مرکز تحقیقات برتر دانشگاه در آخرین ارزشیابی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت از جمله این موفقیت هاست.
وی اظهار داشت: موفقیت و درخشش دانشجویان دانشکده داروسازی به عنوان نفرات اول تا سوم پژوهشگران برتر دانشگاه، درخشش دانشجویان در المپیاد کشوری، المپیاد کارآفرینی و کسب و کار فناورانه و مدیریت نظام سلامت، کسب عنوان پژوهشگر برتر کشوری توسط دانشجوی این دانشکده، و افتخار آفرینی دانشجویان در کنگره بین المللی سالیانه از دیگر موفقیت های این دانشکده است.
به گفته وی موفقیت و درخشش 6 نفر از اساتید دانشکده داروسازی میان پژوهشگران 2 درصد برتر دنیا، جذب اعضای هیات علمی جدید و نیز ارتقای مرتبه علمی چندین عضو هیات علمی دانشکده به استادی و دانشیاری نیز از دیگر پیشرفت های دانشکده داروسازی است.
دکتر فخری استقرار و فعالیت شورای صنفی و جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده، تعمیر و تجهیز دوره ای دستگاه ها و وسایل آزمایشگاهی در 38 آزمایشگاه دانشکده و اخذ مجوز و مصوبات کلان دانشگاهی در راستای ارتقای عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشکده را نیز برخی اقدامات صورت گرفته این مرکز در سال جاری دانست.
به گفته وی افزودن و تجهیز فضای آموزشی و پژوهشی دانشکده داروسازی به میزان 500 متر مربع، تعمیرات زیرساختی و اساسی شامل تعمیر کلیه UPS ها، تجهیز کلاسهای دانشکده به سیستم های گازی سرمایشی و گرمایشی، تجهیز سخت افزاری کلاسهای درسی، مرتفع نمودن مشکلات سیم کشی و روشنایی کلاسهای درسی، تعمیر بانک خازن و تعویض منابع انبساط تاسیسات، خرید استبیلیزر جهت واحد ها نیز در این دانشکده انجام شده است.
دکتر فخری افزود: زیباسازی، ایمن سازی و تجهیز فضای داخلی دانشکده با دیوار سبز، ترمز پله، جعبه های کمک های اولیه آزمایشگاه ها، سیستم های اطفا حریق و تجهیز و بازسازی فضای کتابخانه و سیستم های کامپیوتر سایت دانشکده نیز از دیگر موارد انجام شده در این مرکز درسال جاری است.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید