اخبار

مقالات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کنگره بین المللی USERN پذیرفته شد

مقالات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کنگره بین المللی USERN پذیرفته شد


مسئول دفتر یوسرن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پذیرفته شدن مقالات ارسالی  به صورت سخنرانی توسط ۷ تن از دانشجویان دانشگاه در کنگره بین المللی USERN خبر داد و گفت: کنگره بین المللیUSERN  امسال به میزبانی کشور ترکیه به صورت هیبرید (حضوری-مجازی) در آبان ماه برگزار خواهد شد.

دکتر ژیلا ایزدی در خصوص کنگره USERN گفت: کمیته علمی این کنگره بین المللی، تنها تعداد محدودی از مقالات برتر را در بخش Oral Presentation انتخاب میکند و این کنگره به صورت سالیانه و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می گردد که نخستین دوره این کنگره علمی فراگیر با حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده و حضور ۱۶ دانشمند یک درصد برتر دنیا از جمله برنده جایزه نوبل پزشکی، به مدت سه روز در آبان ماه سال ۱۳۹۵ برگزار شد. به دنبال این تجربه موفق، کنگره سالیانه در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ میلادی به ترتیب در کشورهای اوکراین، ایتالیا، مجارستان و تهران با استقبال بی نظیر جوامع علمی مواجه گردید. میزبانی کنگره سال جاری (۲۰۲۱) که در ۱۵ تا ۲۲ آبان ماه برگزار خواهد شد، به کشور ترکیه تعلق گرفت.

دکتر ایزدی افزود: یوسرن یک شبکه جهانی آموزش و پژوهش های علمی برای پیوند بیشتر جامعه پژوهشگران و نخبگان ایرانی با سراسر جهان است که با توجه به پتانسل های بالقوه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بسترهای موفقی که در طی چند سال اخیر علاوه بر کیفیت سطح آموزشی، در سطوح پژوهشی و فناوری فراهم ساخته است، قطعا دانشجویان ما با اتکا به  توانمندی های خود و بسترهای موجود و حمایت های دلسوزانه ی مسولین دانشگاه میتوانند بهترین بهره را از شرایط موجود برده و با اطمینان بیشتری قدم در راه رسیدن به موفقیت خواهند گذاشت. بی شک این نگاه کلان مدیریتی در دانشگاههای نسل سوم و چهارم علاوه بر تربیت نسلی برخوردار از دانش و دارای قدرت تفکر انتقادی به تولید علم و فناوری و همچنین ثروت برگرفته از این دو، با پیشرفت های روز دنیا همگام خواهد شد.

وی هدف دفتر یوسرن دانشگاه را تقویت فعالیت های گروهی در دانشجویان و محققین دانشگاه و  آشنایی آنها با مرزهای دانش و ایجاد بستری برای برقراری ارتباط موثر بین محققان جوان و دانشمندان باتجربه در سراسر جهان عنوان کرد.

او در پایان ضمن معرفی دانشجویان و رشته تحصیلی آنان گفت: امروز مفتخریم که تلاش دانشجویان ما به ثمر نشسته است و قطعا این شروعی برای رشد باور و انگیزه در سایر دانشجویان دانشگاه است و مسیر روشنی برای شکوفایی استعدادهای جوان ما خواهد بود.

فربد قبادی نژاد

دانشجوی رشته پزشکی و دانشجوی المپیادی

دبیر اجرایی دفتر یوسرن

نگین نورایی

دانشجوی رشته پزشکی و المپیادی

عضو فعال دفتر یوسرن و Medical Humanities Interest Group

روشنک امیریان

دانشجوی دکترای تخصصی زیست مواد دارویی

عضو فعال دفتر یوسرن

نسرین کاکایی

دانشجوی دکترای تخصصی زیست مواد دارویی

عضو فعال دفتر یوسرن

مهدی آزادی

دانشجوی برتررشته داروسازی- دانشجوی المپیادی

عضو فعال دفتر یوسرن

آذر قاسمی

دانشجوی رشته پزشکی- دارنده مدال نقره و طلای المپیاد دانشجویی

عضو فعال دفتر یوسرن و Medical Humanities Interest Group

صبا میری کرمانشاهی

دانشجوی رشته پزشکی- دارنده مدال نقره المپیاد دانشجویی

عضو فعال دفتر یوسرن و Medical Humanities Interest Group

۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید