اخبار

کافه فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واقع در دانشکده داروسازی

کافه فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واقع در دانشکده داروسازی


کافه فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واقع در دانشکده داروسازی با حضور 
 دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت متبوع به همراه دکتر محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه و دکتر رضا خدارحمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه افتتاح شد. این کافه نام «ژیر» و با سرمایه گذاری بخش خصوصی (عضو مرکز رشد دانشگاه) در قسمت شمالی دانشکده داروسازی واقع شده است. در این کافه فناوری، انواع نوشیدنی های گرم و سرد و با استاندارد و سطح بالا به همراه کیک و کوکی پخت روز ارائه میگردد.

دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی و سایر دانشگاه های کشور می توانند از خدمات کافه فناوری ژیر بهره ببرند. در این راستا برای علاقمندان، RFID کارت صادر می گردد که به دارندگان این کارت، خدماتی بیشتر ارائه می گردد.

کافه فناوری ژیر با هدف مهیا کردن مکانی جهت استراحت و لذت بردن از نوشیدنی های خوشمزه، فراهم کردن فضایی آرام جهت مطالعه و ایجاد مرکزی جهت سامان دادن به ایده های نوآوارانه، تاسیس شده است. منظور از سامان دادن به ایده های نوآورانه، سوق دادن ایده های دانشجویان، اساتید و سایر اقشار جامعه به سمت مسیر تولید و پر کردن خلاهای بازار مصرف می باشد. در این راستا بستری جهت ثبت اختراع ایده ها و حمایت در جهت به تولید رساندن آن ها، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اساتید و سرمایه گذاران فراهم شده است.

کافه، برای اعضای فعال خود و دارندگان RFID کارت، امکان به امانت گرفتن کتاب های کافه، نوشتن مطالب در وبسایت ژیر و نشر نوشته های خود درانتشارات ژیر، فراهم خواهد کرد. روز و ساعات کاری کافه، شنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۸ تا ۱۷ می باشد. کافه در روزهای پنجشنبه به جهت اینکه دانشحویان و اساتید و یا خانواده های محترمشان ممکن است در سایر روزهای هفته وقت کافی در اختیار نداشته باشند، باز و آماده ارائه خدمت می باشد.

کافه دارای شماره داخلی ۳۱۰ دانشکده داروسازی جهت سفارش بیرون بر برای اساتید، پرسنل، پژوهشگران و دانشجویان عزیز دانشکده می باشد.

۷ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید