اخبار

مراسم اختتامیه شانزدهمین همایش علوم دارویی ایران هفدهم آبان ماه برگزار شد

مراسم اختتامیه شانزدهمین همایش علوم دارویی ایران هفدهم آبان ماه برگزار شد
مراسم اختتامیه شانزدهمین همایش علوم دارویی ایران در سالن قصر هتل پارسیان کرمانشاه در روز هفدهم آبان ماه برگزار شد


این مراسم با پخش سرود ملی ایران و تلاوت آیاتی از قران مجید آغاز شد. در ابتدا دکتر حمید اکبری مشاور و قائم مقام وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ایراد سخنرانی کرد، وی گفت : داروسازان کشور در بعد علمی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتند، وی اظهار امیدواری کرد که شاهد پیشرفت کشور در حوزه علوم دارویی باشیم.

دکتر اکبری افزود در چهل سال پیش وابستگی دارویی به خارج از کشور بعلت کمبود نیروی انسانی زیاد بود، اما هم اکنون با تلاش اساتید ، این وابستگی کاهش یافته و جایگاه داروسازی در دنیا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است، ایشان در پایان سخنرانی افزود چهار هزار دانشجوی خارجی در حال تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی ایران هستند.

در ادامه مراسم کلیپ برگزاری همایش در این سه روز به نمایش گذاشته شد، سپس دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو گفت : حضور پیشکسوتان علمی در کنار دانشجویان باعث پیشرفت در داروسازی خواهد شد. پس از سخنرانی دکتر قباد محمدی، مراسم با اجرای موسیقی زنده ادامه داشت، در قسمت بعدی از پیشکسوتان داروسازی : دکتر حسنیه تاجر زاده، دکتر تقی قفقازی، دکتر احمدرضا دهپور و دکتر فریبرز معطر و همچنین از دکتر امید سبزواری، رئیس انجمن متخصصین علوم دارویی با اهدای هدایایی تقدیر شد و دکتر غلامرضا بهرامی دبیر علمی همایش، گزارش علمی همایش را ارائه داد.

سپس هدایا و تندیس نفرات برتر درقسمتهای پوستر و ارائه شفاهی در رشته های مختلف همایش به آنها اهدا شد و دکتر علیرضا علی آبادی دبیر اجرایی همایش، بیانیه شانزدهمین همایش علوم دارویی ایران را قرائت کرد.

در پایان مراسم دکتر امید سبزواری رئیس انجمن متخصصین علوم دارویی ایران با ایراد سخنرانی از دبیر اجرایی همایش و کمیته اجرایی که جمعی از دانشجویان داروسازی بودند، تقدیر کرد و عکس یادبود گرفته شد.

 اختتامیه  
اختتامیه
 اختتامیه
 
اختتامیه
 اختتامیه
 اختتامیه
 اختتامیه  اختتامیه  
اختتامیه
 اختتامیه  اختتامیه  اختتامیه
 اختتامیه  
اختتامیه
 
 اختتامیه
۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید