اخبار

جلسه معارفه رئیس دانشکده داروسازی دکتر علیرضا علی آبادی شانزدهم اردیبهشت ماه برگزار شد

جلسه معارفه رئیس دانشکده داروسازی دکتر علیرضا علی آبادی شانزدهم اردیبهشت ماه برگزار شد

مراسم معارفه رئیس دانشکده داروسازی دکتر علیرضا علی آبادی ظهر روز شانزدهم اردیبهشت ماه در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد. در این مراسم دکتر محمودرضا مرادی، معاونین ایشان، روسای دانشکده ها و اعضای هیات علمی دانشکده حضور داشتند. دکتر خزایی معاون آموزشی دانشگاه از تلاشهای دکتر یلدا شکوهی نیا در جهت پیشرفت دانشکده در مدت یکسال و نیم ریاست ایشان تقدیر کرد و در ادامه دکتر علی آبادی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و روز معلم در مورد ایجاد زمینه هایی در جهت پیشرفت اساتید، افزایش زیرساختهای پژوهشی، تلاشهای انجام شده در واحدهای  EDO و TDO، افزایش تعداد بازدید دانشجویان از کارخانه های دارویی و تلاش واحد فرهنگی و مشاوره با برگزاری اردوهای مختلف در جهت پویایی و شاد بودن دانشجویان اشاره کرد و از بازسازی داروخانه آموزشی امام خمینی (ره) در برنامه آینده خبر داد.

در ادامه ی مراسم دکتر محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های مداوم دکتر یلدا شکوهی نیا در جهت پیشبرد اهداف دانشکده در زمان ریاست ایشان، به پیشرفت دانشکده داروسازی در زمینه های تحقیقات و فناوری و اضافه شدن طرح های تحقیقاتی از ابتدای تاسیس تا کنون یاد و به تاثیر پیشرفت دانشکده داروسازی در پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و در ادامه برای دکتر علیرضا علی آبادی در سمت جدید ایشان آرزوی موفقیت داشت.

در پایان مراسم دکتر مرادی با تقدیم تقدیر نامه از زحمات دکتر شکوهی نیا تقدیر و ابلاغ رئیس دانشکده را به دکتر علی آبادی تقدیم کرد و همچنین ایشان از زحمات دکتر تولایی سرپرست سابق داروخانه های آموزشی خدماتی دانشکده با اهدا لوح سپاس، قدردانی و ابلاغ سرپرست جدید داروخانه های آموزشی خدماتی را به دکتر بهرنگ شیری تقدیم کرد.


معارفه

 معارفه
 معارفه  
معارفه
 معارفه  معارفه
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید