اخبار

نخستین نشست مشترک علمی اعضا هیات علمی پایه و بالینی در دانشکده داروسازی برگزار شد

نخستین نشست مشترک علمی اعضا هیات علمی پایه و بالینی در دانشکده داروسازی برگزار شد
نخستین نشست مشترک علمی اعضا هیات علمی پایه و بالینی روز هشتم بهمن ماه در کلاس شماره شش دانشکده داروسازی برگزار شد

 

در راستای پیوند دادن پژوهش‌های علوم پایه و بالینی کارگاه علمی کافه نانو با حضور معاونت تحقیقات و فناوری و مدیران محترم آن معاونت، ریاست، مدیریت پژوهشی و اعضای هیات علمی دانشکده‌ها و نیز مراکز مختلف تحقیقاتی دانشگاه در مورخ 97/11/8 برگزار گردید.
در این نشست به بحث و تبادل نظر در زمینه تحقیقات بین رشته‌ای با محوریت فناوری نانو پرداخته شد، بدین صورت که ابتدا سرکار خانم دکتر ارکان، مدیر گروه محترم نانوفناوری پزشکی و رئیس مرکز تحقیقات دارورسانی نانو به معرفی دانشکده و امکانات موجود در آن برای ارائه خدمات به دیگر گروهها سخنرانی کرد و در ادامه 11 تن از اعضا هیئت علمی گروه فارماسیوتیکس، گروه نانوفناوری پزشکی و مرکز دارورسانی نانو توانمندی‌ها و آمادگی‌های خود را برای همکاری با دیگر رشته‌های بالینی اعلام داشتند. در انتها جناب آقای دکتر دادگر، معاون محترم مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه به معرفی مرکز و انواع حمایت‌های آن از پژوه‌های فناورانه و شرکت‌های دانش بنیان پرداختند.
امید است با ایجاد شبکه‌های همکاری با حضور پژوهشگران حیطه نانو در بسترهای بالینی و بالعکس زمینه ایجاد تحولات بزرگ برای هر دو حوزه فراهم گردد و گامی در جهت ارتقا برنامه‌های راهبردی دانشگاه با دستیابی به پروژه‌ها و پایان نامه‌های محصول محور و کاربردی برای ارائه خدمات گسترده‌تر به هم‌وطنان عزیزمان باشد. در این راستا دانشکده داروسازی تمام توان و پتانسیل خود را برای تحقق این امر به کار خواهد گرفت.

 


نانو

 نانو
 نانو
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید