اخبار

فصل نو؛ فصل همدلی/ همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود برگزار شد

فصل نو؛ فصل همدلی/ همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود برگزار شد
 
همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود، صبح امروز در سالن مجتمع تفریحی امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه برگزار شد.

 

در این همایش مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: شما دانشجویان بایستی برای وقت تان ارزش قائل شوید زیرا هرچقدر وقت بگذارید و تلاش کنید رشد می کنید و این رشد و تلاش شماست که ارزش شما را متفاوت کرده است.

حجت الاسلام افشار با بیان اینکه جوانی فرصت کسب تجربه هاست گفت: هرکسی ارزش خودش را بداند تلاش و کسب تجربه را سرلوحه کار خود قرار می دهد تا بتواند کار های بزرگی انجام دهد.
 
وی عنوان کرد: اینکه شما برای آینده خود چه چیزی را  تصور می‌کنید بسیار مهم است، از امروز شما بزرگ شدین باید تلاش  مضاعفی داشته باشید تا با همه توان به بهره وری برسید.

 

للل

در ادامه معاون آموزشی دانشگاه خطاب به دانشجویان گفت: شما با تلاش شبانه روزی موفق شدید به این مرحله برسید، آنچه مهم است این است که کارت بازی ما کارت هوش است در حال حاضر همه شما این کارت ‌را دارید و  باید با پشتکار و تلاش سعی کنید کارت های دیگر را هم به دست آورید.

 

پروفسور خزایی تداوم در تلاش و پشتکار را لازمه پیشرفت دانست و گفت: لازمه پیشرفت کارت هایی است که در اختیار شماست و ۱۰ هزار ساعت وقت لازم است که ما موفق به گرفتن یکی از این کارت ها شویم.

وی افزود: امید بسیار مهم است ، به آینده امید داشته باشید زیرا ناامیدی و یاس انسان را از تلاش باز می دارد.

معاون آموزشی دانشگاه با بیان اینکه پیام ها دو مدل هستند گفت: از میان پیامها یکی از سر دوستی است و دیگری پیام اجتماعی است، نگران پیام های منفی نباشید ما در همه رشته ها کمبود نیروی خوب داریم این پیام ها شما رانگران نکند و به تلاش خود ادامه دهید زیرا نتیجه تمام تلاشها  خوشبختی است.

دکتر خزایی تاکید کرد: هیچوقت گول هوش تان رانخورید تلاش مضاعف داشته باشید و به فکر رقابت صحیح باشید و در صورت بروز هر مشکلی به کارشناسان مشاور در معاونت آموزشی مراجعه کنید.

 

اللل

پخش کلیپ ،برنامه های ورزشی، تواشیح، قرائت میثاق نامه ، نمایش تئاتر خیابانی و تقدیر از دانشجویان موفق علمی، ورزشی و ... از برنامه های این همایش بود.


اللب
ییز
تتاا

 
 
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید