اخبار

جلوه‌های همدلی دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه در انتخابات شواری صنفی کرمانشاه

جلوه‌های همدلی دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه در انتخابات شواری صنفی کرمانشاه

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مشارکت گسترده دانشجویان در انتخابات شورای صنفی این دانشگاه خبر داد.

سعید کریمی خو در حاشیه برگزاری انتخابات شورای صنفی در گفت و گو با خبرنگار مفدا کرمانشاه، با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان در این انتخابات، افزود: انتخابات اعضای شورای صنفی دانشگاه دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری به طور همزمان در هشت دانشکده و شش خوابگاه دانشجویی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با استقبال کم نظیر دانشجویان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شورای صنفی بیش از ۲۱۰۰ نفر رای خود را به صندوق انداختند و شاهد مشارکت چشمگیر و بیش از ۵۰ درصدی دانشجویان در این انتخابات بودیم.

کریمی خو بیان کرد: در این انتخابات از بین ۱۴۱ کاندیدای داوطلب ، ۶۴ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲۲ نفر نیز به عنوان عضو علی البدل با رای دانشجویان انتخاب می شوند.

وی خاطر نشان کرد: شورای صنفی یکی از مهمترین گروه‌های دانشجویی فعال در دانشگاه‌ها است که به عنوان پل ارتباطی بین دانشجویان و مسئولان دانشگاه فعالیت می‌کند.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود : قطعا مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات شورای صنفی، به پویایی و توسعه فعالیت‌های صنفی و رفاهی دانشجویان کمک خواهد کرد.

کریمی خو یادآور شد: این انتخابات با نظارت اعضای شورا و همچنین مسئولان اداره امور دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت بین ۱۴۱ نامزد عضویت در شوراهای صنفی دانشکده ها و خوابگاه ها در سال جاری گفت: شمارش آرا در حوزه های انتخابی با نظارت نماینده حراست و سایر اعضای کمیته اجرایی انجام و نتایج این انتخابات اعلام خواهد شد.


55

 

۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید