اخبار

نوزدهمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور

نوزدهمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور

اولین دوره سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور در سال 1372 به میزبانی دانشکده داروسازی تبریز برگزار شد. در این سمینار که تا کنون هجده دوره از آن برگزار شده است آخرین دستاوردهای علمی-پژوهشی دانشجویان داروسازی سراسر کشور ارائه می گردد. همچنین در این سمینار مسایل و موضوعات صنفی مربوط به رشته داروسازی با حضور مسؤولین و دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دانشکده داروسازی شیراز تا کنون دو دوره در سال های 1376 و 1384 میزبانی این سمینار را به عهده داشته است و در هجدهمین دوره از این سمینار که در مهرماه 1393 در تبریز برگزار شد، شهر شیراز به عنوان میزبان نوزدهمین دوره این سمینار در سال 1394 انتخاب گردید.

این دوره از سمینار نیز همانند دوره های پیشین در راستای اراتقای سطح کیفیت رشته داروسازی در زمینه های علمی، پژوهشی و صنفی گام خواهد برداشت،‌به همین جهت دبیرخانه نوزدهمین سمینار دانشجویان داروسازی سراسر کشور از تمام دانشجویان دوره عمومی و تحصیلات تکمیلی که علاقمند به شرکت در این سمینار هستند دعوت به عمل می آورد. لازم به ذکر است که هفدهمین دوره این سمینار نیز در سال 1391 به میزبانی دانشکده داروسازی کرمانشاه برگزار گردید.

جهت اطلاع بیشتر می توانید به سایت  www.ipss.ir مراجعه فرمایید.

 

سمینار

 

سمینار  

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید